var kan jag tag på ciklider i västmanland

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • newborn08

    var kan jag tag på ciklider i västmanland

    Hej!

    Jag har köpt min första akvarium på 260L och inväntar fiskar. Jag har frågar runt men verkar som det är inte lätt att köpa ciklider eller discusar här i västerås. Vet du var jag kan tag på ciklider eller discusar skriv gärna några rader eller maila gärna mig. Tack på förhand.

    Med vänlig hälsning
  • polle
    Användare
    • maj 2008
    • 197

    #2
    Ursprungligen postat av newborn08
    Hej!

    Jag har köpt min första akvarium på 260L och inväntar fiskar. Jag har frågar runt men verkar som det är inte lätt att köpa ciklider eller discusar här i västerås. Vet du var jag kan tag på ciklider eller discusar skriv gärna några rader eller maila gärna mig. Tack på förhand.

    Med vänlig hälsning
    Royal zoo.
    Vid OKmacken, norrleden åt Ikea till.
    Mycket att välja på.
    Har haft akvarium i tjugo år och samlat ett halvt års erfarenheter. Snart ska jag lägga till ett halvår.

    Kommentar

    • Micke H
      NCS Medlem
      • oktober 2003
      • 144

      #3
      Hejsan

      I Västerås så har du ciklider i akvarieaffären som ligger vi Ok-macken ut mot Hälla.(på vänster sida av byggnaden som Ok ligger i ). Dom heter Royal Zoo
      Sen kan man åka till Sala till AquaTropic som har en hel del ciklider.
      Vill du ha riktigt stort utbud får man ta sig till Örebro till Aquarium Malawi

      Hälsningar Micke
      540 liter +222 +222 +100

      Kommentar

      • Kryptonit
        Användare
        • augusti 2006
        • 64

        #4
        Royal är som polle och Micke H säger den bästa butiken i Västerås. Aquatropic i Sala är snäppet bättre tycker jag. Själv var jag vid Aquatropic idag och tänkte ta en tur dit på lördag igen.

        Vill man åka en längre bit bort så är som Micke H nämnde Aquarium Malawi en riktigt bra butik. Åt andra hållet (Stockholm) så finns Akvarieleasing och Akvarielagret.
        Totalt 1484l malawi och l-malar (720+420+120+112+56+56)

        Kommentar

        Arbetssätt...