Nybörjare, Tanganyika

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • LN
    Användare
    • december 2004
    • 4744

    #16
    Ja förstår dig helt o hållet Don

    Hobbyn roliga dilemma, vilken firre ska ja ta, vilket blir bäst, hur kommer det att bli
    Den som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
    Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort.

    Kommentar

    • Wilhelm
      Användare
      • april 2002
      • 9122

      #17
      Ursprungligen postat av Don Zanton
      Ja d är klart. Men Prinsessorna och Multisarna är jag helt såld på.
      Men är ruggigt kluven om Apelsinciklid lr J.Regani... Hmmm... Inte lätt detta
      Ja, det är inte lätt. Men, det finns ju en lösning på problemet. Fler akvarier om man nu har plats förståss.
      mvh Wilhelm

      "Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"


      www.linkopings-akvarieforening.net/
      Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
      www.aquafish.info www.crossbow-crest.se

      Kommentar

      • johnnie69
        Användare
        • februari 2008
        • 105

        #18
        men där ligger ju problemet , det är så otroligt mycke fisk man vill ha , men man har ju inte plats.

        Kommentar

        • Don Zanton
          Användare
          • maj 2007
          • 15

          #19
          Nu så!!!!!!!!

          Karet har nu passerat sin *inkörningsperiod* och allt utom fisk är på plats.
          Idag anländer dock de första fiskarna, ca 10 st Neolamprologus Multifasciatus

          Ser fram emot dom här små rackarnas ankomst nåt enormt! Sen är det bara och hålla tummarna att dom ska funka i karet och funka tillsammans med dom tilltänkta VF daffodilerna som är på ingång. Har dock inte bestämt mig för om det är fullt sen eller om jag kanske ska utöka med ev 1 apelsinciklid och/eller ett jullepar. Eller är det inte att föredra? Åsikter och tips mottages varmt!


          //Don

          Kommentar

          Arbetssätt...