vill veta vilka skall arter jag ha den?????

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • classe
    NCS Medlem
    • april 2007
    • 1147

    vill veta vilka skall arter jag ha den?????

    jag har svårt välja för fiskar där om den.. jag har gjort den fint bygger projekt för slim-line min akvarium där...
    den har jag den där fiskar den är..
    jag tänker skall planera den två gruppen för min 375 liter vilka skall jag ha den??

    1. har själv 12 lab.golden, 11 socolofi och 6 trewavasae o malar den 6 syn.petricola ..

    eller den

    2. har själv den 5 sc.fryeri och 6 trewavasae o malar den 6 syn.petricola..skall köpa 10-12 två arter.. jag tänker o undrar om den mkt på 5-6 för m.greshaki och 5-6 för trophoeus "red cheek" el "chilumba"`???? mvh klas
    375 LITER Malawi arter..
    74 Liter Malawi yngel...
  • Peter_A_F
    Användare
    • januari 2008
    • 809

    #2
    Ursprungligen postat av classe
    jag har svårt välja för fiskar där om den.. jag har gjort den fint bygger projekt för slim-line min akvarium där...
    den har jag den där fiskar den är..
    jag tänker skall planera den två gruppen för min 375 liter vilka skall jag ha den??

    1. har själv 12 lab.golden, 11 socolofi och 6 trewavasae o malar den 6 syn.petricola ..

    eller den

    2. har själv den 5 sc.fryeri och 6 trewavasae o malar den 6 syn.petricola..skall köpa 10-12 två arter.. jag tänker o undrar om den mkt på 5-6 för m.greshaki och 5-6 för trophoeus "red cheek" el "chilumba"`???? mvh klas

    Alternativ 1 liknar lite den uppsättning som jag kommer att ha... fast jag har 7 st Golden, 5 st Socolofi, 6st Hongi och eventuellt 5-6 st Afra + ett Jakobfreibergi par. (har tre malar också men de räknas inte riktigt )
    - 720 liter med Malawi.

    Albumet här på Ciklid: http://www.ciklid.org/forum/album.php?u=11333

    Lägg till ciklid.org på iGoogle!

    Kommentar

    • classe
      NCS Medlem
      • april 2007
      • 1147

      #3
      Ursprungligen postat av Peter_A_F
      Alternativ 1 liknar lite den uppsättning som jag kommer att ha... fast jag har 7 st Golden, 5 st Socolofi, 6st Hongi och eventuellt 5-6 st Afra + ett Jakobfreibergi par. (har tre malar också men de räknas inte riktigt )
      jag har bestämmt mig nu med den först nummer 1 där.. klart den 12 golden, 11 socolofi och 6 lab.trewavasae o malar för 6 syn.petricola där så klart.. ta bort där andra fiskar.. o jag har oxåå där nån ancistrus malar kanske 5-6 st där så låter där andra med akvarium med odling yngel där för ps.sp.acei "marygold" har jag den +60 stycker ..
      375 LITER Malawi arter..
      74 Liter Malawi yngel...

      Kommentar

      Arbetssätt...