Hostar

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg

  • Crenicichla
    svarade
    Ursprungligen postat av patriks155
    Var det svårt att få det utskrivet??
    Nej faktiskt inte, veterinären jag talade med hade haft sådanna ärenden tidigare så hon viste precis, och när jag kom till apoteket så var det en av dem där som lämnat ut tidigare med till akvarister så de var inga problem

    Lämna en kommentar:


  • tjornpatrik
    svarade
    Ursprungligen postat av Crenicichla
    Eller ringa veterinär för att få recept utskrivet, jag gjorde det senast igår här i Borås.
    Var det svårt att få det utskrivet??

    Lämna en kommentar:


  • Stephan E
    svarade
    Ursprungligen postat av Akvarieprofilen
    Finns ingen här som kan skriva ut, skall till Pwss i början på veckan. Tänkte höra mig för om nån i närheten hade något. Octozin bättre en aquamor?
    Verkar mot olika saker! Flagyl, Octozin och Metr..... verkar mot samma sjukdomar. Aquamor mot andra sjukdomar. Kan rekommendera att du läser Mikael Östers gamla inlägg om medicinering.

    Lämna en kommentar:


  • Cichlidaholic
    svarade
    Finns ingen här som kan skriva ut, skall till Pwss i början på veckan. Tänkte höra mig för om nån i närheten hade något. Octozin bättre en aquamor?

    Lämna en kommentar:


  • Crenicichla
    svarade
    Ursprungligen postat av Akvarieprofilen
    Ingen alls som har nått hemma?

    Eller ringa veterinär för att få recept utskrivet, jag gjorde det senast igår här i Borås.

    Lämna en kommentar:


  • Stephan E
    svarade
    Ursprungligen postat av Akvarieprofilen
    Ingen alls som har nått hemma?
    Varför inte åka till PWSS och köpa Octozin så har du ju grejerna hemma innan helgen.

    Lämna en kommentar:


  • Cichlidaholic
    svarade
    Ingen alls som har nått hemma?

    Lämna en kommentar:


  • Cichlidaholic
    startade ett ämne Hostar

    Hostar

    Har en 30cm kanon fin rostratus hane som går o hostar han har inte svullnat om magen ännu, har medicinerat hela karet med aquamor men har inte märkt någon skillnad. tror fisken har vart stressad i karet oxå.. de har gått nu med medicin o släkt belysning. Antar flagyl e det enda nu men får inte tag i det. så om nån har hör gärna av er.
Arbetssätt...