Pelvicachromis Subocellatus

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Fia_H
    Användare
    • januari 2008
    • 16

    Pelvicachromis Subocellatus

    Hej hej!

    Är det någon som vet om P. subocellatus är vanlig i affärerna?
    Tycker den paletten är oerhört vacker!!
  • Gabbi
    Användare
    • april 2002
    • 897

    #2
    Eftersom grossisten Imazo har den inne då och då borde den inte vara ovanlig direkt, men om butiken inte har akvaristik som huvudinriktning kanske de får beställa hem några specifikt åt dig.
    www.akvarielagret.se/akvarieboken

    Kommentar

    • PatrikMalmo
      Användare
      • maj 2005
      • 4642

      #3
      Man kan se den i butikerna i Malmö ibland. Brukar vara variant "Matadi". Har haft och odlat den, kan försöka komma ihåg att kolla om polaren har dem kvar.

      Hilsen,

      P
      Ingen fisk har läst böckerna.

      Kommentar

      • Fia_H
        Användare
        • januari 2008
        • 16

        #4
        Ursprungligen postat av Gabbi
        Eftersom grossisten Imazo har den inne då och då borde den inte vara ovanlig direkt, men om butiken inte har akvaristik som huvudinriktning kanske de får beställa hem några specifikt åt dig.
        Jag får ta och hålla lite koll på deras listor då

        Kommentar

        • Fia_H
          Användare
          • januari 2008
          • 16

          #5
          Ursprungligen postat av PatrikMalmo
          Man kan se den i butikerna i Malmö ibland. Brukar vara variant "Matadi". Har haft och odlat den, kan försöka komma ihåg att kolla om polaren har dem kvar.

          Hilsen,

          P
          Ok.. ja jag tänkte starta en liten "tour" för att kolla in olika paletter.. Vet du kanske någon affär som har stort utbud utav dom?

          Jag ska införskaffa mig dom så fort jag hittat en lägenhet och flyttat.. Tycker det är lite onödigt jobb att starta upp ett kar till och sen kanske få lägenhet snabbt och då packa ihop allt igen

          Kommentar

          Arbetssätt...