Hämtat 30 st Ikola hos Kent idag :D

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Fia_H
    Användare
    • januari 2008
    • 16

    #16
    *asg* jag tänkte på en annan Kent som oxå har troffar =)

    Kommentar

    • Oden70
      Användare
      • januari 2007
      • 869

      #17
      *asg* e överflödigt!! det e Andreas som missat ... Det e Kent i Tyringe vi pratar om så du har rätt... har du hans tele?? Annars så står det på Eniro. adressen e Mjölkalånga..
      Petrochromis is da shit8)8)

      Kommentar

      • Lacustris
        Användare
        • juni 2005
        • 142

        #18
        Kenth i Mjölkalånga: http://zooimport.se/
        Det är aldrig för sent att ge upp!

        Kommentar

        • Falköping Andreas
          Användare
          • februari 2006
          • 1214

          #19
          Muuhahaha för en annan här uppe så är det Kent i Nol som är Nr1 inom fisk. När du sa den grymmaste inom fisk så var ett självklart alternativ kent i nol då han har ett sannslöst urval av fisk i sin butik som slår det mesta.
          http://www.skovdeaf.se/

          Kommentar

          • Oden70
            Användare
            • januari 2007
            • 869

            #20
            sa inte det grymmaste utan sa att inte många kan mäta sig med det utbudet och att det e ett gottebord.. med det menar jag att där finns MÅNGA vuxna firrar att kolla på och för rätt pris e allt till salu eller hur
            Om jag inte missminnere mig har han ca 20-25 olika arter, men det skifftar snabbt så vet inte anntalet i dagens läge men ligger nog i dom trakterna...och det e naturligt vis troffar jag menar... han har dock utökat nu med en rätt så diger malawi arsenal också och mer e på väg... Vet att har har ett 10 tal ca 400L baljor till som skall upp, uppskattar antalet kar till runt 100a i dagens läge och då räknar jag bara karen över 250L men merparten e över 300L,,, för er som inte varigt där e det värt besöket som känns välkommet och familjärt..
            sedan gör det inte saken sämmre att Kenth e en riktigt hygglig prick..
            Det han inte har det ordnar han gärna fram..
            Sedan tycker jag hanns priser e helt ok..
            Känns inte som man blivigt rånad när man åker där i från...
            personligt omdömme e 4 av 5.. Det som gör att han inte får en 5a e att det ligger ute i skogen
            Senast redigerad av Oden70; 17 mars 2008, 00:31.
            Petrochromis is da shit8)8)

            Kommentar

            • faltaren
              NCS Medlem
              • september 2006
              • 341

              #21
              Håller med Oden, han var väldigt hyglig och det fanns massor med fisk. Massa fina tropheus . Nä nu ska jag ringa vetrinär så jag får medicin till mina små vänner.

              Kommentar

              • Fia_H
                Användare
                • januari 2008
                • 16

                #22
                Ursprungligen postat av Oden70
                *asg* e överflödigt!! det e Andreas som missat ... Det e Kent i Tyringe vi pratar om så du har rätt... har du hans tele?? Annars så står det på Eniro. adressen e Mjölkalånga..
                Haha då är jag med igen!!!

                Tyckte det var lite märkligt, jag kunde inte se en tropheus på den andra sidan

                Kommentar

                • Bosse.J
                  Användare
                  • augusti 2003
                  • 205

                  #23
                  Ursprungligen postat av TastY84
                  Håller med Oden, han var väldigt hyglig och det fanns massor med fisk. Massa fina tropheus . Nä nu ska jag ringa vetrinär så jag får medicin till mina små vänner.
                  Hur går det med dom?
                  Lever dom?
                  Bosse.J

                  Kommentar

                  Arbetssätt...