Aulonocara firefish

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • StefanL
    Användare
    • augusti 2002
    • 10784

    #31
    Ursprungligen postat av Blueartic
    Om man inte har problem att räkna kan jag i allafall få det till 27 på första bilden,sen att jag inte kan trycka ihop alla fiskar på ett ställe är väll erat(Johan F och du) problem.Det är i burken precis 30 st Ps.saulosi och 12 firefish.(Ungdjur 3-4 cm)Du kan komma och räkna dom om du vill..
    Ojdå. Det passade tydligen inte att jag frågade...

    Ganska bryskt och drygt svar från din sida som jag absolut betackar mig från. Jag bara undrade då det inte var helt tydligt att du enbart hade de två arterna i ditt kar och därför undrade jag.
    Senast redigerad av StefanL; 25 december 2007, 14:24.

    Kommentar

    • Blueartic
      Användare
      • november 2007
      • 91

      #32
      Ursprungligen postat av Malawe
      Ojdå. Det passade tydligen inte att jag frågade...

      Ganska bryskt och drygt svar från din sida som jag absolut betackar mig från. Jag bara undrade då det inte var helt tydligt att du enbart hade de två arterna i ditt kar och därför undrade jag.
      Hej!
      Då får jag be om ursäkt,men skrift språket är knepigt när man utrycker sig.Trodde att det framgick tydligt att jag hadde kassa bilder,och tog det därför som en tvekan från din sida att jag hadde så många.

      Se hur denna fråga ser olika ut i skrift ex.

      Hur många hadde du sa du....???
      Hur många hadde du sa du?

      Ber ännu en gång om ursäkt,jag är helt novis på forum.(Förlåt)
      Mvh Stefan
      720l Malawi
      Min Zon http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=1732288

      Kommentar

      • deelay
        Användare
        • september 2002
        • 5394

        #33
        men snälla... ska ni bråka om det syns 20,27 eller 30 fiskar på ett foto =)

        Jag ser inget som jag tycker är konstigt eller bryskt. Malawe du får önska dig 1kilo överseende när du fyller år =)
        Senast redigerad av deelay; 25 december 2007, 14:40.
        http://www.aquariumstockholm.se/

        Kommentar

        • StefanL
          Användare
          • augusti 2002
          • 10784

          #34
          Det är ok.

          Min fråga var på inget sätt att ifrågasätta ifall du verkligen hade så många eller inte utan bara en reflektion när jag kollade över bilderna.

          Jag får gratulera dig till dina köp. Det är alltid riktigt roligt när man får de arter man önskat sig och när det blir snyggt.

          Kommentar

          • StefanL
            Användare
            • augusti 2002
            • 10784

            #35
            Ursprungligen postat av deelay
            men snälla... ska ni bråka om det syns 20,27 eller 30 fiskar på ett foto =)
            Vem har bråkat?

            Kommentar

            • Blueartic
              Användare
              • november 2007
              • 91

              #36
              Ursprungligen postat av Malawe
              Det är ok.

              Min fråga var på inget sätt att ifrågasätta ifall du verkligen hade så många eller inte utan bara en reflektion när jag kollade över bilderna.

              Jag får gratulera dig till dina köp. Det är alltid riktigt roligt när man får de arter man önskat sig och när det blir snyggt.
              Tack ska du ha!
              Ja jag är överlycklig över min sammansättning,kan sitta där och glo hur mycket som helst.
              Ha en riktig go fortsättning på Julen och ett riktigt gott nytt år Malawe.
              Mvh Stefan
              720l Malawi
              Min Zon http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=1732288

              Kommentar

              • Blueartic
                Användare
                • november 2007
                • 91

                #37
                [QUOTE=Mattias777;715049]
                Ursprungligen postat av Blueartic
                Här kommer lite bilder som finns på min Zon på Zoonen,inte så bra kvalitet på bilder dock,(Tagna med mobilkamera).God Jul på er alla.

                Vilken snygg burk tycker jag. Mangrowie roten ser heller inte fel ut... Verkligen snyggt, grattis bluartic! Köpte du den burken ny? Vad fick du betala om man får fråga?
                Hej!
                Ja köpte det nytt,akvariet är ett Akvastabil Effectkabinet 720l med heltäckande ramp och möbel det gick lös på 13000:-.Sen tillkommer naturligtvis bakgrund och diverse tillbehör så totalt landade jag på 25000:- skulle jag tippa.Dyr hobby detta..
                Mvh Stefan
                720l Malawi
                Min Zon http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=1732288

                Kommentar

                • Mattias777
                  Användare
                  • november 2006
                  • 1493

                  #38
                  [QUOTE=Blueartic;715063]
                  Ursprungligen postat av Mattias777

                  Hej!
                  Ja köpte det nytt,akvariet är ett Akvastabil Effectkabinet 720l med heltäckande ramp och möbel det gick lös på 13000:-.Sen tillkommer naturligtvis bakgrund och diverse tillbehör så totalt landade jag på 25000:- skulle jag tippa.Dyr hobby detta..
                  Ja visst men jag tror det är värt det, älskar den där BTN malawi som du har . En sån får det bli nästa gång jag köper burk. Lycka till med allt, det vekar som du fick den finaste julklappen av alla


                  http://www.fiskformedlingen.se/odl.asp?id=353

                  Kommentar

                  Arbetssätt...