Var kommer dom ifrån?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Björn
    Användare
    • april 2002
    • 787

    Var kommer dom ifrån?

    Hej!
    Jag har tidigare skrivit om mina fiskar som jag vann på Cliklidstämman i helgen. Nu försöker jag än en gång söka klathet i mitt lilla problem. Under söndagens sista lotteri vann jag 6st Lab. chizimule. När jag kom hem visade det sej att en av fiskarna i påsen var någonting helt annat. Nu undrar jag om det finns någon som vet var dessa fiskar kommer ifrån. Vinsterna kommer ju från olika ställen, alltså måste även dessa fiskar komma ifrån någon stans. Det kan ju vara så att affären i fråga packat med en annan fisk av misstag. Jag bryr mej inte så mycket om att byta mot rätt fisk, huvudsaken är att jag på något sätt får reda på vad det är för någon fisk som jag nu har en stackars individ av. Annars är ju en teori att det blev fel när dessa fiskar packades under söndagsmorgonen. Jag tror att dessa fiskar övernattade i en källarlokal i malmö. Finns det någon som vet hur jag kan komma i kontakt med ägaren/na av denna lokal och kolla med dom. Hur som hellst är jag iallafall mycket tacksam om någon har möjlighet att hjälpa mej med detta. Det är ju rätt värdelöst att ha en stackars fisk som man inte vet vad det är...
    Eventuella hemsidor, e-mailadresser eller telefonnummer, allt som kan hjälpa uppskattas!

    Mvh
    Björn Hansson

    fisklokalen.se - MER ÄN BARA FISKAR
Arbetssätt...