2 arter till

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • johho
    Användare
    • mars 2007
    • 1825

    #31
    Senast jag såg hans rödfenade compriciceps så var det ca 40-50 stycken så tror inte någon bokat allihopa. Du ska nog ha tur denna gången
    Hur är korsningsrisken mellan den och Calvus föresten? Går det att ha dem i samma kar?

    Kommentar

    • Jeppe
      Användare
      • oktober 2005
      • 409

      #32
      Du kan ju åka till Örebro och Aquarium Malawi, de har mycket både malawi och tanganyika..

      Här är deras hemsida, kolla på lagerlistan så hittar du några godbitar De har inte "lördagsöppet" under sommaren, börjar den 2 september men kolla på lagerlistan vad du vill ha sen ringer du till dem så ska det nog gå att boka något möte


      Hoppas inte det blev reklam nu^^ Isf är det bara att ta bort inlägget!
      540 Troffar, Callochromis ect
      100 sydamerica, dvärgar
      120 tomt, snart snäcklekare från Tanganyika
      40 tomt

      Qui dormit, non peccat

      Kommentar

      • sendelbach
        Användare
        • augusti 2006
        • 40

        #33
        Ursprungligen postat av Jeppe
        Du kan ju åka till Örebro och Aquarium Malawi, de har mycket både malawi och tanganyika..

        Här är deras hemsida, kolla på lagerlistan så hittar du några godbitar De har inte "lördagsöppet" under sommaren, börjar den 2 september men kolla på lagerlistan vad du vill ha sen ringer du till dem så ska det nog gå att boka något möte
        Där har jag varit. och snacka om att det fanns många fiskar där

        Kommentar

        • HenrikV
          Användare
          • februari 2007
          • 697

          #34
          Kom just på en sak. Sandlekare/Featherfins- tråden har legat död ett tag. Du får VÄLDIGT gärna liva upp den med foton, för fotografering verkar du vara bra på...

          Kommentar

          • HenrikV
            Användare
            • februari 2007
            • 697

            #35
            Du får gärna fota fronten på dina nasuta, då jag trodde att dom ska ha längre nos. I alla fall om man tittar på bilderna i BTN Tanganyikaboken.

            Kommentar

            • deelay
              Användare
              • september 2002
              • 5394

              #36
              Ursprungligen postat av Rembrandt
              Du får gärna fota fronten på dina nasuta, då jag trodde att dom ska ha längre nos. I alla fall om man tittar på bilderna i BTN Tanganyikaboken.
              Mina är inte så stora, 6-7cm typ men det simmar en VF bamsing(tiger variant) i lokalen som färgar ut och har lite nos.
              Ska testa och fota han med så får vi se.
              http://www.aquariumstockholm.se/

              Kommentar

              Arbetssätt...