Palettciklid...?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Eddie
    Användare
    • mars 2007
    • 109

    Palettciklid...?

    Hej! Jag vet inte nu om jag är i rät forum men men. Ja nu till sak det är så att mina palettciklider fick rom för lite mer en vecka sedan och dom var bra föreldrar och allt det. Men 1 dag senare efter att romen har kommigt dit så var dom borta och hade ramlat ner i gruste och sen dog tror jag för nu skiter dom i den grottan och ingen bryrs sig längre om det. Men nu till fråganom har inte laggt rom igen som dom borde min hona vill men inte hannen och dom har ju laggt rom en gång förut och varför inte igen? Jag vill så gärna att dom ska leka igen men hannen vill ju inte! Vad kan problemet vara? För min honna vill värkligen för hon brukar simma framför honnom och skaka sådär som dom brukar och vissa upp buken men han vissar inget intresse... Jag bor i Uppsala och som många vet är det ju Perfekt malawi och tanganiyka vatten men inte perfekt Palettciklid vetten allatså Hårt vatten och PH:7,8 ungefär...


    MvH
    Eddie
  • drenner
    Användare
    • januari 2007
    • 272

    #2
    vanligt problem, mina håller på likadant ibland, såväl min kompis som har haft paletter i snart 10år, det är bara att vänta och se
    160l malawi
    112l sällskapskar/CA:D
    24l yngelkar:D

    Kommentar

    • Eddie
      Användare
      • mars 2007
      • 109

      #3
      Ursprungligen postat av drenner
      vanligt problem, mina håller på likadant ibland, såväl min kompis som har haft paletter i snart 10år, det är bara att vänta och se
      Okej... Hoppas att det blir något av det!

      Kommentar

      Arbetssätt...