Tropheus Ikola brawl

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • akva99
    Användare
    • september 2005
    • 527

    #31
    1+1 har jag fått att fungera men inte typ 1+3 men då skall de gå ihop med andra stora fiskar.
    men det inget jag rekommenderar

    Kommentar

    • Danne_K
      Användare
      • februari 2006
      • 777

      #32
      Ursprungligen postat av jonre723
      @Danne_K: Ok, my bad. Fina fiskar du har förresten, vad är det för grupper?

      @Wille: Det där är bara ren snålhet. Vill du låna mina körsbär ett tag? ^^


      Denna tråd börjar se riktigt bra ut. Betydligt mer intressant är troffetråden.
      De är lugnt.
      Tackar.
      Gissar att vissa börjar nog tycka att det här är lite tjatigt men vi tar de igen Är faktiskt inte helt hundra på vad det är för några. Skulle igenterligen ha haft en grupp med tropheus moorii kasanga men någonstans har min fiskar blir för växlad med en rödgrupp så jag fick dessa. Vart väll lite fundersam när dom färgade om men gillade ändå vad jag såg men affären som sålde dom fick dock höra att det åtminstone inte var några kasanga moorii jag hade fått men han försökte då ta redan på vad jag hade fått utan några resultat. vart erbjuden att byta in dom mot kasanga moorii el få bra pris på annat. bilderna är på två vuxna och den undra på en ungfisk på runt 3cm som har börjat färga om.

      Kommentar

      • Christian Alfredsson
        NCS Medlem
        • april 2002
        • 4122

        #33
        Ursprungligen postat av Tony
        Snabbfråga bara: Hur många av er har testat att hålla tropheus på mbunavis, typ 1+3 eller 3+5?
        Kommer en artikel i nästa CB där jag beskriver hur jag höll dem 1+1. 1+3 var en omöjlighet.
        Christian Alfredsson
        http://www.zoopet.com
        http://www.christianalfredsson.com

        Kommentar

        • Bright_Blue
          NCS Medlem
          • juni 2004
          • 1582

          #34
          Tycker det ser ut som moliro iaf.

          Kommentar

          • Danne_K
            Användare
            • februari 2006
            • 777

            #35
            Ursprungligen postat av Bright_Blue
            Tycker det ser ut som moliro iaf.
            är väll inte helt omöjligt att det kan vara moliro fast finns även vissa andra altenativ. har ju då som tur var kunnat stryka vissa. När ni skriver att ni tycker att de ser ut som en viss sort så får ni gärna skriva varför ni tycker de. Chipimbin är en sort som ja har kunnat stryka pga att dom ser helt annars ut när dom blir rädda.
            Senast redigerad av Danne_K; 20 maj 2007, 02:29.

            Kommentar

            Arbetssätt...