nytt inrett akvarium med ny bakrund osv.

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • sebbe91
    Användare
    • november 2006
    • 40

    nytt inrett akvarium med ny bakrund osv.

    Hej Hej igår (på min födelse dag). Så fick ja en ny bakrund till mitt 400L kar =) riktigt fin var den kommer lite bilder nedanför. Ja har ett annat problem. När ja går ifrån datorn eller kommer ner till mitt rum etc så blir alla firrarna jätte rädda och alla går in i gråttan. Varför är de så?.


    Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.


    En bild på endel av firrarna.

    här kommer karet och så ser man bakrunden och de med riktigt nöjd med inredning och de

    http://img90.imageshack.us/my.php?image=dsc02411ae2.jpg.


    vissa lite på era kar med MVH / Sebbz!
  • specmats
    Användare
    • december 2004
    • 3060

    #2
    ge dom lite tid, annars kan du tillsätta nån annan art som liksom löser spänningen, kanske nåra gökmalar..
    Tropheus Duboisi halembe, so
    Melanochromis Auratus, vf
    Synodontis Petricola, odlade

    Akvarie-setup (Salt)

    Kommentar

    • sebbe91
      Användare
      • november 2006
      • 40

      #3
      Okej Okej.

      Kommentar

      • Tulle89
        Användare
        • augusti 2006
        • 239

        #4
        Var samma för mig i början. Så fort jag rörde mig lite så försvann alla men sen köpte jag lite fler fiskar o 2 simesiska algätare(hade toffsalger) och det löste faktiskt problemet. Så nu när jag närmar mig karet så är det precis tvärt om o alla simmar istället o tror att det ät matdags.

        //MVH Tulle
        Med Vänliga Hälsningar Tulle

        http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=813915

        Kommentar

        • wracker
          Användare
          • juni 2006
          • 295

          #5
          skitsnyggt kar! bakgrunden och stenarna matchar ju till 100%. men får inte doppvärmaren plats innanför ?
          testa att handmata fisken. håll i räkmixen när du matar. efter ett tag så kommer dem simma mot den hörna/mitt där du matar firrarna varje gång du går in i rummet.

          Kommentar

          Arbetssätt...