saulosi hanar

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Secret_Alicia
    Användare
    • oktober 2006
    • 58

    saulosi hanar

    har lite funderingar angående mina saulosi hanar... det är så att den ena hanen är mycket dominantare än den andra så nu har den andra hanen nästan tappat färgen helt...stjärten är nästan lika gul som honorna. Kommer det alltid att vara så eller blir de bättre när de växer till sig. De är ganska små fortfarande.. ca 4 cm. Jag har fyra honor och två hanar och funderar på att köpa fler men det är ju inge kul om det bara är en hane som är fin.
    de gå i ett 420 liters.
  • Falköping Andreas
    Användare
    • februari 2006
    • 1214

    #2
    Ursprungligen postat av Secret_Alicia
    har lite funderingar angående mina saulosi hanar... det är så att den ena hanen är mycket dominantare än den andra så nu har den andra hanen nästan tappat färgen helt...stjärten är nästan lika gul som honorna. Kommer det alltid att vara så eller blir de bättre när de växer till sig. De är ganska små fortfarande.. ca 4 cm. Jag har fyra honor och två hanar och funderar på att köpa fler men det är ju inge kul om det bara är en hane som är fin.
    de gå i ett 420 liters.
    Ju fler du har ju fler hanar färgar. Att bara ha 2st hanar kommer göra att endast en får färga.
    http://www.skovdeaf.se/

    Kommentar

    • Secret_Alicia
      Användare
      • oktober 2006
      • 58

      #3
      ok va bra... då ska jag åka i väg och köpa fler=) . 4 hanar och 8 honor är väl en bra sammansättning?

      Kommentar

      Arbetssätt...