Vad ska jag ha?? i mitt 375??

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Cichlidaholic
    Användare
    • juni 2005
    • 1103

    Vad ska jag ha?? i mitt 375??

    Köpte ett nytt 375 som jag nu inrett med BTN moduler H, F, M, U, söndersågad G det vart verkligen kanon och ser verkligen ut som ett klipparti precis där bränningarna är som starkast och vågorna slår in. Har monterat en Powehead 101 i modul H pumpar 3800L/tim så det kommer vara rörelse.

    Tanken med detta 375 kar var att få bort de mobboffer som går i ett 200L som jag måste ha till yngelkar och det snarast.
    Det ska även funka som kar för yngel som sedan kommer upp i lite storlek 5cm klassen arterna är venustus, moorii, fryeri för tillfället.

    Men jag tänkte skaffa nått mer som kan ha ett permanet boende t.ex Hongi eller nått annat kul som inte käkar 5cm yngel tips? gärna många många tips =)
    4104L Malawi , 80L Tanganyika , 240L L Malar

    Min Hemsida
    Här får man inte sätta ut sin egna hemsida

    På min Zoon
    http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=463188
  • Niclas Larsson
    Användare
    • januari 2004
    • 546

    #2
    Jag gillar C afra skarpt har nu ett par VF likoma redtop som har helt makalösa färger
    och mina lämnar samtliga yngel ifred
    Cichlasoma Festae går nu i ett 360 !!

    Kommentar

    • Cichlidaholic
      Användare
      • juni 2005
      • 1103

      #3
      Vet ialf att mina tropheus chilumba kommer hamna där har bara 2st kvar nu en hane o en hona =( såg förut då jag mata med räkmix i tumulten som uppstog att en stor Venustus hane tog fel på räkmix bit o en chilumba på 5cm. har försvunnit en förr med precis då jag skaffa venustusarna så nu vet jag vem som är boven =(
      4104L Malawi , 80L Tanganyika , 240L L Malar

      Min Hemsida
      Här får man inte sätta ut sin egna hemsida

      På min Zoon
      http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=463188

      Kommentar

      • Robin
        Användare
        • januari 2003
        • 4526

        #4
        En grupp med Tropheus Duboisi kanske? Funkar kalas med dina Chilumbor. Varför inte ha ett kar avsett för Tanganyika. Ett par Julidochromis och kanske någon Callochromis.
        Mvh
        Robin

        Kommentar

        Arbetssätt...