Ny urvals odlad Auloncara, vad tycks ??

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • perik9
    Användare
    • april 2002
    • 161

    #46
    Nej Zaphi jag såg inga Aulonocaror Mc Ob där nere, dom korsningarna är nog kan nog bara vi göra. Och du jag håller på med att Stabilisera dom ännu, jag vet att det tar tid, har nog pysslat med Cikliderna så pass att jag vet detta.

    Vad jag menar är andra arter som korsar sig (underarterna) .
    Jag såg fisk som jag tror inte skulle funka här Tex. Gula Körsbär alà Bulu Point, Vit Kejsare(fångad mitten av remsan med dom finaste Kejsarna)m.m

    Sen vissa som kanske skulle funka ex. Röda Hästnosar , Gula o Orange Variabilichromis moori(Vuxna) Flera sorters Jullar m.m

    Men det beror vem som talar för fisken, rätt person så blir det succé .

    Vad gäller killarna med badkaren så funkar det nog inte i längden, men fisken är ju billig och det gillar ju vi som sysslar med denna hobbyn, det blir nog några som blir blåsta tyvärr.

    När priserna sjunker på fisken så pass att det inte är lönsamt att driva ett företag med fångst så lägger seriösa fångare ner och där tar andra vid.

    Jag pratar mycket för African för jag har sett hur dom bedriver sin verksamhet och vet om deras kunskap och den är inte liten.

    Hej så länge
    Perran

    Kommentar

    • ozric
      Användare
      • mars 2004
      • 3187

      #47
      Röda hästnosar!? Wow!!
      "Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
      c",)

      Kommentar

      Arbetssätt...