Naturlig Malawibiotop i Villan!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • imported_n/a
    Användare
    • oktober 2004
    • 531

    Naturlig Malawibiotop i Villan!

    Hej!
    Det jag skall berätta nu låter som en dröm för många,och det är en dröm som går i uppfyllelse för en god vän till mig.Han heter Pippo Zappala och bor i Sollentuna,är oerhört duktig på malawiciklider,sålt till flera butiker.Vad ska han nu göra?Jo han skall bygga en malawisjö inne i sin villa på drygt 6000 lit vatten,sedan ska han åka till malawi och dyka,transportera hem sten,sand samt VF ciklider av många arter,jag tror han kontaktar Stuart Granti,han har vänner som varit där och detta projekt är mycket stort.Filtret till denna sjö rymmer 1000 lit vatten.delad på 2 vån.Materialet är mycket glas,betong,samt en hel del annat.Projektet går loss på några hundratusen kronor.Han vill gärna ha kontakt med intresserade och därför får NCSs medlemmar hans mobnr.Meningen är att akvarister från hela Stockholm ska kunna komma hem till honom och njuta av en Miljö som är så nära malawis det går och komma.Han är en mycket duktig malawiakvarist kan jag försäkra.Hans MOB:*********.Hör gärna av er!Detta är väl ett projekt många akvarister drömmer om.Mvh Ann-Mari
    bryggan
  • Joakim Draktoft
    NCS Medlem
    • april 2002
    • 7334

    #2
    Inlägget har modererats då det är olämpligt att lämna ut andra personers telefonnummer utan deras vetskap.

    Är ni intresserade av att komma i kontakt med Pippo Zappala skicka mail till Annmari så kan hon vidarebefodra.

    Förhoppningsvis kommer Pippo framöver att kunna delge NCS besökare sina framsteg i projektet, då detta verkar vara något som kan intressera de flesta.
    Joakim Draktoft
    f.d Webmaster Ciklid.se
    ____________________________________________

    Kommentar

    Arbetssätt...