Fiskhuset

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg

  • Pettap
    svarade
    Fick lite hjälp av en kollega att sätta vindskivor, fotbräda och fotplåt. Nu är det bara att lägga pannor

    Lämna en kommentar:


  • PeterM
    svarade
    Yes!!!! Riktigt skoj att det kommer nytt projekt från dig Ser fram emot att följa detta i høst. Dina tidigare prosjekt har varit helt super Antal följare +1!

    Lämna en kommentar:


  • elvin
    svarade
    Ursprungligen postat av Wilhelm
    Visst är det kul att följa dig! Tråkigt värre är att många hellre glor på tråkiga facebook där man inte kan hitta bland dessa nonsenstrådar!

    Men det är så tyvärr NCS vill ha det!
    Det är säkert många som vill använda garage som fiskhus! och det är bra att kunna följa det här i forumet!
    Ja, jag tycker facebook är helt värdelöst som forum, det blir ingen ordning liksom.

    Lämna en kommentar:


  • delfin61
    svarade
    Jag är också imponerad av dina fina projekt! Följer alltid det du skriver och visar. Forumet är intressant och lätt att följa till skillnad från fb. fått många tips till mitt eget Fiskrum!

    Lämna en kommentar:


  • Joakim Birgersson
    svarade
    Har med stort nöje följt Dina tidigare projekt och ser fram emot att följa detta också. Imponerad av drivet.

    Lämna en kommentar:


  • Mathias-D
    svarade
    Lägg upp byggbilderna också!
    Du behöver inte skriva massa om du inte vill men släng in bilder

    Lämna en kommentar:


  • Pettap
    svarade
    :d

    Lämna en kommentar:


  • Trafter
    svarade
    Jahapp så var han igång igen...
    Nej men skämt åsido, läser! (Och fröjdas)

    Lämna en kommentar:


  • Erik Österlund
    svarade
    Gött! Äntligen ett projekt! Halvstort? Haha ja alla har vi våra egna referenser..

    Ska bli grymt kul att se det här växa fram.

    Lämna en kommentar:


  • Håkan1709
    svarade
    Kul att följa ett så stort projekt!
    /Håkan

    Lämna en kommentar:


  • Pettap
    svarade
    Härligt att höra Wilhelm. Just nu är det bara snickeri moment och inte så mycket att uppdatera med. Insidan blir roligare. Då blir det filter bygge, automatiskt vattenbytar system mm

    Lämna en kommentar:


  • Wilhelm
    svarade
    Visst är det kul att följa dig! Tråkigt värre är att många hellre glor på tråkiga facebook där man inte kan hitta bland dessa nonsenstrådar!

    Men det är så tyvärr NCS vill ha det!
    Det är säkert många som vill använda garage som fiskhus! och det är bra att kunna följa det här i forumet!

    Lämna en kommentar:


  • Pettap
    svarade
    Gött

    Lämna en kommentar:


  • Mathias-D
    svarade
    Jag läser också!

    Lämna en kommentar:


  • elvin
    svarade
    Jajjamän, jag följer! Roligt med renovering, och jag är såklart nyfiken på hur det ska bli där inne.

    Lämna en kommentar:

Arbetssätt...