Fiskhuset

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg

  • Pettap
    svarade
    Jag funderar på det Tror det blir 12st 300liters på höger sida.120x60x35+120x60x40+120x60x40+120x60x45 på varje sektion. Vänster sida inte riktigt klar planerad men ett 250x80x60 ska in. Resten blir kanske så här: 2st 125x80x60, 3st 166x80x50 4st 125x80x40. Kortväggen blir yngelburkar från 20 till 150 liter ca 10-15 st
    Senast redigerad av Pettap; 01 oktober 2018, 15:02.

    Lämna en kommentar:


  • PeterM
    svarade
    Ja det tar alltid lite tid det där... Men ring in förstärkning til att såga så skjuter du upp panelen på 0-tid Hur många kar får du in tror du?

    Lämna en kommentar:


  • Pettap
    svarade
    Ja men det är en del kvar på utsidan innan jag kan börja inne

    Lämna en kommentar:


  • PeterM
    svarade
    Åååh va Gött, börjar komma sig det där. Ser riktigt bra ut Bara att köra på nu, skönare att vara inne och jobba i vinter

    Lämna en kommentar:


  • Pettap
    svarade
    I dag har jag försökt tillägsisolera en sid till. Ena stunden sol och nästa storm med ösregn

    Lämna en kommentar:


  • Erik Österlund
    svarade
    Snyggt!

    Lämna en kommentar:


  • Pettap
    svarade
    Taket är på och jag har tillägsisolerat två väggar. Vi har ju haft ett jävla väder här så det har stått still ett tag. I helgen ser det ut att bli bättre och hoppas på att kunna fortsätta. David jag förstod det ville bara tona ner det lite på ett skämtsamt sätt

    Lämna en kommentar:


  • PeterM
    svarade
    Lite snålt med bilder nu Peter Hur går det med taket?

    Lämna en kommentar:


  • DaRe
    svarade
    Jag gillar dem stenhårt alltså

    Lämna en kommentar:


  • Pettap
    svarade

    Lämna en kommentar:


  • DaRe
    svarade
    Du med dina megaprojekt

    Lämna en kommentar:


  • Pettap
    svarade
    Ursprungligen postat av PeterM

    Gött... Snart klar nu ock kan börja inne.. Tror vi är flera som ser väldigt fram emot när den biten startar.... Automatiska vattenbyten nu då Pettap ?
    Ja det ser jag också framemot. Automatiskt vattenbyte är den största anledningen till detta projekt

    Lämna en kommentar:


  • PeterM
    svarade
    Ursprungligen postat av Pettap
    Ena sidan klar
    Gött... Snart klar nu ock kan börja inne.. Tror vi är flera som ser väldigt fram emot när den biten startar.... Automatiska vattenbyten nu då Pettap ?

    Lämna en kommentar:


  • Pabbe
    svarade
    Detta ska jag definitivt följa!

    Lämna en kommentar:


  • Pettap
    svarade
    Ena sidan klar

    Lämna en kommentar:

Arbetssätt...