timer.

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • elof
    Användare
    • juni 2002
    • 225

    timer.

    jag ska på semester i övermorrn och clasohlsons analoga timer är svindåliga.. (3 av 4 har pajjat på bara några veckor, den 4e går för snabbt).. nån som vet nåt annat alternativ som inte är för dyrt?

    MVH Simon
  • Daniel
    Användare
    • april 2002
    • 156

    #2
    Hej Elof !

    Jag har en vanlig utomhus/inomhus timer som jag köpt på Lantmännen men de finns även på ex: elgiganten, obs etc....

    Har alltid haft dessa, och de har funkat utmärkt utan problem än så länge. Timern är oftast vit, med svarta pluttar som trycker ned och som man ställer in tiden med etc....

    MVH
    Daniel

    Kommentar

    • Henrik
      Användare
      • april 2002
      • 9

      #3
      Köp en timer av ett bättre fabrikat, det finns både analoga och digitala i prislklass från 50-200kr. Satsa på ett bättre, har haft mit Theben i fem år nu, inga problem, Köpt på ELFA i Solna

      Mvh Henke

      I en butik nära dig....
      I en butik nära dig....

      Kommentar

      • Jesper Kinnås
        Användare
        • april 2002
        • 34

        #4
        citat:
        jag ska på semester i övermorrn och clasohlsons analoga timer är svindåliga.. (3 av 4 har pajjat på bara några veckor, den 4e går för snabbt).. nån som vet nåt annat alternativ som inte är för dyrt?

        Jag använder Clasohlsons digitala timers (timrar?). De fungerar mycket bra. ligger runt 100:- Funkar bra i mina 3 kar i alla fall.

        /J

        /Jesper
        /Jesper

        Kommentar

        Arbetssätt...