Beställt från Tyskland

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Christer T
    • april 2024

    Beställt från Tyskland

    Är det någon som beställt från www.aquaristikshop.com och kan ge en hint om hur lång tid dom tar på sig att leverera?

    Christer C
  • mikro
    Användare
    • november 2002
    • 666

    #2
    jag beställde från dom i våras och leveransen tog ca 2 veckor. Jag hade inte bråttom då så jag brydde mig inte om att det tog lite tid. Leveransen kan ha försenats av att jag beställde några saker som de inte hade på lager. Vad jag däremot blev lite irriterad över var att de inte mailade och sa att "artikel X är slut, vill du ha artikel Y istället", utan de skickade bara paketet och strök artiklarna som inte fanns på lager.
    /Mikael

    Kommentar

    • kaj.p
      Användare
      • april 2002
      • 2294

      #3
      Beställer från www.zajac.de och har oftast hemma varorna redan efter en vecka. Så det har funkat kanon.
      Diskussällskapet
      www.diskusforum.se

      Kommentar

      • Gimpan
        Användare
        • augusti 2003
        • 183

        #4
        Jag beställde lite grejjer den 6 september och har fortfarande inte fått dom! Jag skulle väl inte rekommendera deras service i transport som den bästa i världen direkt. Dom har dock bra priser så jag vet inte om man ska ha överseende eller bli förbannad hehe...som synes har jag inte heller så bråttom men det hade ju vart kul och ha haft paketet hemma till jul i alla fall Ho Ho Ho!!!
        JimmY CasH

        En "Viktoria" tack!

        Kommentar

        • Christer T

          #5
          Jag läste lite på i deras villkor och där står det upp till trettio dagar, i undantagsfall 60! Bra priser som sagt men hur länge vill man vänta??

          Kommentar

          • Gäst

            #6
            Jag beställde i deras webshop på aquaristikshop.com i lördags eller söndags.
            I går lämna paketet deras lager. Idag lämnade det tyskland.
            Får se när jag får det.

            Beställde växter och filter material.

            Kommentar

            • Christer T

              #7
              Det låter lovande Erik! Då beställde jag dagen efter dig och förhoppningsvis behöver inte jag och fiskarna vänta en månad på nya filtret. :-)

              Kommentar

              Arbetssätt...