HS bakgrunder!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Pink_Tess
    Användare
    • februari 2011
    • 259

    HS bakgrunder!

    Tänkte höra om det är någon här som använder sig av HS bakgrunder?



    Erfarenheter i så fall? Har ni kanske något kort på dem i karet?

    =) // PinkTess
    XXX// PINK

    missindecisive.blogg.se
  • endymion

    #2
    Jag tycker dom är fula om jag ska vara ärlig och ja jag har sett dem live.

    Kommentar

    • DaRe
      NCS Medlem
      • september 2009
      • 22831

      #3
      Jag har sett dem och håller nog med om att det finns snyggare, men det kan ju hänga på vad mer man har i karet och om de står ensamma som en bakgrund eller byggs på med rötter stenhögar eller annat.

      Det är ju bra pris på dem och som medlem har du ytterligare 10%. Hör av dig till mig om du vill bli medlem, andra halvåret har vi alltid någon form av erbjudande enligt denna sida:

      Ifall Du blir medlem under andra halvan av ett kalenderår:
      Du kan antingen betala in medlemsavgiften för det löpande kalenderåret eller välja att betala medlemsavgiften för det kommande kalenderåret. I det senare fallet kan Du be om ett specialerbjudande för kombinationen löpande år samt kommande år i ett paket pris. Maila då medlem@ciklid.org för att få reda på vad specialpriset på detta blir.
      Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

      ///David
      Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet

      Kommentar

      • Pink_Tess
        Användare
        • februari 2011
        • 259

        #4
        Jo priset lockar ju som sagt Men får fundera lite på hur jag ska göra... Attans att bakgrunder ska va så dyra... och bygga själv hinns inte riktigt med då jag ska bygga både kök och badrum

        Men medlem ska hag bli iaf..
        XXX// PINK

        missindecisive.blogg.se

        Kommentar

        • Erik Österlund
          Användare
          • januari 2005
          • 3788

          #5
          Måla baksidan av burken och sätt dit någon modul. Köper du en av de större fristående kan du kapa den i två delar och gömma filter och doppvärmare bakom dom.

          Snyggare än hel bakgrund tycker jag. Blir mer djup i burken.

          Kommentar

          • endymion

            #6
            Ursprungligen postat av Pink_Tess
            Jo priset lockar ju som sagt Men får fundera lite på hur jag ska göra... Attans att bakgrunder ska va så dyra... och bygga själv hinns inte riktigt med då jag ska bygga både kök och badrum

            Men medlem ska hag bli iaf..
            Men varför inte köpa slimline? Billigare, snyggare och svensktillverkat.

            Kommentar

            • DaRe
              NCS Medlem
              • september 2009
              • 22831

              #7
              Ursprungligen postat av Pink_Tess
              Men medlem ska hag bli iaf..
              Du är välkommen!
              Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

              ///David
              Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet

              Kommentar

              Arbetssätt...