Räkmix till Discusar

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Bilbo
    NCS Medlem
    • april 2002
    • 1159

    Räkmix till Discusar

    Hej på er alla duktiga Discusägare!
    Jag önskar att någon skulle kunna ge mig ett specificerat recept på Räkmix passande för Discusar med en instruktion för hur man tillreder den punkt för punkt, ungefär som i en vanlig kokbok. Och snälla inga procentsatser eller liknande, det skall vara enkelt. Detta är nämligen helt nytt för mig, det här med att laga mat till fiskarna. Jag vill inte ge mina blivande discusar oxhjärta pga att det inte är en naturlig diet om man pratar proteiner och fetter och sådant, därför verkar räkmix vara ett bra alternativ. Maila det gärna.

    Tack på förhand!

    // Magnus

    // Magnus Arvidsson
  • Micke
    Användare
    • april 2002
    • 9579

    #2
    Här hittar du ett enkelt recept på räkmix för Diskusar. Det innehåller visserligen en del oxhjärta.



    Mvh Michael Persson

    Ciklider.se - En sida om Afrikanska ciklider
    Kullafotografen.se - Blogg och fotogalleri

    Kommentar

    • Bilbo
      NCS Medlem
      • april 2002
      • 1159

      #3
      Finns det verkligen inga fler som kan det här med räkmix

      // Magnus Arvidsson

      Kommentar

      • martinsdiskus

        #4
        Hej!
        Jag , Martin Lindell, och Johan Nilsson vi har gjort en CD om diskus. På den finns ett antal recept m.m.
        Det bästa av allt är att den är gratis! Jo det är sant. Gå in på www.discusfish.nu för beställning.
        Får du problem med sjukdomar kan du alltid prova min hemsida på http//:hem.fyristorg.com/diskus.
        Martin

        ML

        Kommentar

        • martinsdiskus

          #5
          Hej!
          Jag , Martin Lindell, och Johan Nilsson vi har gjort en CD om diskus. På den finns ett antal recept m.m.
          Det bästa av allt är att den är gratis! Jo det är sant. Gå in på www.discusfish.nu för beställning.
          Får du problem med sjukdomar kan du alltid prova min hemsida på http//:hem.fyristorg.com/diskus.
          Martin

          ML

          Kommentar

          Arbetssätt...