Akvariedokumentär om Stockholms största!

Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Rauken
    Användare
    • januari 2007
    • 310

    Ursprungligen postat av annmari
    Hej!
    Eventuellt lägger jag upp filmen på diskusforumet och inte här på ciklid.se,/Ann-Mari PS Jag är ändå medlem där men inte på ciklid.se så varför skulle jag lägga upp den här
    Men Ann-Mari, om du nu inte är medlem här, hur kommer det sig att du verkar vara den som är flitigast på detta forum? Är du lika flitig på dom andra forumen också? Tycker snarare att det bara visar att du bara pratar (eller snarare i detta fall skriver) med det händer inte så mycket mer...
    Detta tyder ju knappast på att det är tiden som saknas vilket du ju skyllt på eftersom allt skall ske i höst!!!
    Tycker att det är dags att komma upp till bevis nu, det är du skyldiga alla här efter allt prat.
    Senast redigerad av Rauken; 01 juli 2008, 22:06.
    När man är ute på djupt vatten är det bäst att hålla munnen stängd...

    Kommentar

    • Gäst

      Hej!

      Hej!
      Vad då för bevis rauken?/Ann-Mari PS Man kan handla på konsum även om man inte är medlem

      Kommentar

      • Guy_P
        Användare
        • april 2002
        • 301

        Ursprungligen postat av annmari
        Hej!
        Vad då för bevis rauken?/Ann-Mari PS Man kan handla på konsum även om man inte är medlem
        Men du kan inte skriva i forumet om du inte ár registrerad och inloggad
        Guy

        Kommentar

        • Rauken
          Användare
          • januari 2007
          • 310

          Ganska uppenbart Ann-Mari, upp till bevis om du verkligen har en film klar värd att visa...

          Och självklart får alla handla på Konsum, liksom alla får vara medlem i detta forum utan kostnad... Något jag tycker man skall se som en förmån, och då tycker jag faktist att man också bjuder tillbaka...
          Det är inte dröjsmålet på filmen jag reagerar emot, jag är inte förvånad...
          Men det jag reagerar mot är att att du ifrågasätter varför du skall publicera filmen här när du inte är medlem i ciklid.se. Med det tankesättet förstår jag inte varför du delar med dig av dina tankar, dom måste väl vara lika mycket värda dom eftersom alla som ifrågasätter dom är idioter...
          När man är ute på djupt vatten är det bäst att hålla munnen stängd...

          Kommentar

          • Gäst

            Hej!

            Hej!
            Det tar tid rauken innan filmen kommer har du svårt för och vänta?Guy P kommenterar jag inte/Ann-Mari

            Kommentar

            • Rauken
              Användare
              • januari 2007
              • 310

              Visst, du har bara haft ett år (korrigerar, 9 månader...) på dig... Men hasta inte.

              Ang. ditt "Privata Meddelande" så är jag inte rädd för att svara,
              men om du är läskunnig borde du sett att jag svarade jag på din fråga här i forumet.
              Senast redigerad av Rauken; 01 juli 2008, 23:11.
              När man är ute på djupt vatten är det bäst att hålla munnen stängd...

              Kommentar

              • Oden70
                Användare
                • januari 2007
                • 869

                Ursprungligen postat av annmari
                Hej!
                Det tar tid rauken innan filmen kommer har du svårt för och vänta?Guy P kommenterar jag inte/Ann-Mari
                Tänkte inte yttra mig ang detta med din film, men den måste vara asgrym då du har haft längre produktions tid än en klassisk Bfilm...

                Du tjabbar om att den skall vara klar till hösten samt att du inte skall lägga upp den här på ciklid.se Låter otroligt dumt och korkat då detta stog i det inlägg som öppnade denna tråd...
                quote:
                Jag vill göra en akvariebutiksdokumentär som går hem hos er på ciklid.se jag är ingen videoexpert utan en enkel amatör som ska göra sitt bästa.Filmen kommer upp på ciklid.se någon gång i Oktober tror jag.Det blir färgfilm med ljud.Mvh Ann-Mari......
                Och detta var postat månad 9e 2007 och förmodar att det var oktober 07 du menade för annars var det grymt felskrivigt...

                Mycket hobby och lite verkstad verkar det,,
                Tycker du borde sattsa på politiken då det verkar som du snackar lika mycket skit som politiker gör...
                Lägg ner dösnacket och fram med filmen eller så skippar du snacket och filmprojektet ala "bollywood"...
                Men måste verkligen ge dig creed för att du lyckats med "första gradens" svarta bälte på 5 år........ Måste ha bott i träningslokalen så det e inte konstigt att du inte hunnigt med filmen...
                Men som Bruce Lee en gång sa:
                Vilken färg jag har på mitt bälte??? Det e ovesäntligt då denna är till för att hålla uppe mina byxor,,,
                Men vem vet, du har kanske vapenlicens, flyg cert och lite annat smått och gott utöver det du redan berättat.
                Tur att man har tid till roliga saker med ditt schema
                Senast redigerad av Oden70; 01 juli 2008, 23:27.
                Petrochromis is da shit8)8)

                Kommentar

                • Gäst

                  Hej!

                  Hej!
                  Jag snackar inget skit oden det står du för är du lika vass i käften som filmen ja då är du snabb,/Ann-Mari

                  Kommentar

                  • Gäst

                    Hej!

                    Hej!
                    Jo en sak till oden vad fanken har mitt svarta bälte med filmen och göra har du druckit något olämpligt?/Ann-Mari

                    Kommentar

                    • Oden70
                      Användare
                      • januari 2007
                      • 869

                      Ursprungligen postat av annmari
                      Hej!
                      Jag snackar inget skit oden det står du för är du lika vass i käften som filmen ja då är du snabb,/Ann-Mari
                      Ja du...... du e snabb att skriva på forumet, men film det tar du tid för att få fram. Och om jag snakar skit så e det för det handlar om någon som först skriver och lovar en film i oktober som skulle läggas upp på NCS och sedan efter ca 10 månader säger att den inte kommer upp här och att den kommer till hösten....
                      Seriöst så undrar jag vem som snackar skit. Det e bara så att det e dax att leverera eller sluta snacka...
                      Och det sista gäör du aldrig då det verkar vara din speciallite....
                      Petrochromis is da shit8)8)

                      Kommentar

                      • Oden70
                        Användare
                        • januari 2007
                        • 869

                        Ursprungligen postat av annmari
                        Hej!
                        Jo en sak till oden vad fanken har mitt svarta bälte med filmen och göra har du druckit något olämpligt?/Ann-Mari
                        Bara ett inlägg du gjorde om ytterliggare en bedrift som du pratar om men inte låter verklighetsbaserat..
                        Och ang drickande av olämpliga substanser verkar du klara den biten bra själva.. Sedan uppskattar jag om du håller dina personliga påhopp offentliga här i tråden och INTE skickar pm och försöker kränka mig , eller du har inte råg i ryggen för att stå offentligt för dina personliga påhopp?
                        Petrochromis is da shit8)8)

                        Kommentar

                        • Wilhelm
                          Användare
                          • april 2002
                          • 9122

                          Jag finner att denna tråd måste stängas för gott innan den spårar ur allt för mycket.
                          mvh Wilhelm

                          "Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"


                          www.linkopings-akvarieforening.net/
                          Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
                          www.aquafish.info www.crossbow-crest.se

                          Kommentar

                          Arbetssätt...