Akvariedokumentär om Stockholms största!

Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Gäst

    Hej!

    Hej!
    Jo lutt en digitalkamera men videon är inspelad med en gammal kamera därför tar det tid handlar lite om ekonomi också,Mvbh Ann-Mari

    Kommentar

    • daniel_i_malmö
      Användare
      • april 2002
      • 1338

      Fan vad kul det vore om den här filmen blev jätteintressant! Många här på forumet som hade fått truten tilltäppt då... hehe.

      Det tycks blivit en sport att klanka ner på annmaris inlägg. Jag tycker det verkar vara en kvinna med kul idéer och stora planer och som inte drar sig för att planera och drömma offentligt. Way to go annmari! Låt dem inte dra ner dig med sitt tråkiga vardagsförnuft och långsinta längtande efter utlovade fiskbilder! Du är min idol ända sedan du skrev den superba CB-dikten:

      Årets sista nummer av Ciklidbladet börjar ta form. Glädjande nog gjorde nödropen efter artiklar nytta och även årets sista nummer kommer att innehålla 56 sidor. En almanacka i A4-format för 2007 medföljer också. Det blir en bra mix med artiklar med b la. reportage från Zierfische & Aquarium i Duisburg och en artikel av Ad


      Jag väntar med spänning på en tonsatt version. Den borde vara allsångsstandard på alla ciklidstämmemiddagar!
      Tjugofem år med ciklider.
      http://www.malmoakvarieforening.se
      Centralamerika 2006
      Svart kaffe och drömmeri...

      Kommentar

      • salo
        Användare
        • april 2002
        • 314

        Ursprungligen postat av daniel_i_malmö
        Fan vad kul det vore om den här filmen blev jätteintressant! Många här på forumet som hade fått truten tilltäppt då... hehe.
        Hur kan en dokumentär om Stockholms tre största akvariebutiker bli annat än intressant? Man kanske skulle göra det samma om butiker i göteborgstrakten? :-)

        Hur går det, ser fortfarande fram emot slutresultatet som bara den!
        540 (180x60x50) under uppbyggnad
        30L Nano under planering
        Drömmer om ett Nanorev

        Kommentar

        • Gäst

          Hej!

          Hej!
          Tack Daniel för dom varma orden jag håller med dig i det du säger sen vill jag säga att vissa här hellre skulle skriva på kampsportshemsidor för dom är för enögda för och skriva här till er som inte gillar sunda diskussioner gå in på www.kampsport.se där kan ni slå av er ilskan här skriver vi om ciklider, filmen är klar ska bara upp på dvd kommer i höst, Ps Daneil det är alltid kul att man retar någon i denna avlånga ankdam ha ha ha ha/MVh Ann-Mari

          Kommentar

          • Koi-fantast
            Användare
            • november 2007
            • 555

            Ursprungligen postat av annmari
            Hej!
            Tack Daniel för dom varma orden jag håller med dig i det du säger sen vill jag säga att vissa här hellre skulle skriva på kampsportshemsidor för dom är för enögda för och skriva här till er som inte gillar sunda diskussioner gå in på www.kampsport.se där kan ni slå av er ilskan här skriver vi om ciklider, filmen är klar ska bara upp på dvd kommer i höst, Ps Daneil det är alltid kul att man retar någon i denna avlånga ankdam ha ha ha ha/MVh Ann-Mari
            Ibland när jag läser vad du skriver så får jag för mig att du bär omkring på mycket kampsport. Jag ser iaf. fram emot dokumentären. Skynda långsamt känns passande.
            http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=1728683
            http://www.bollmoraakvarieklubb.org/

            Kommentar

            • Gäst

              Hej!

              Hej!
              Koifantast jag har första graden svart bälte i wushu tog det för 5 år sedan,Mvh Ann-Mari

              Kommentar

              • Malawi-micke
                Användare
                • februari 2004
                • 63

                Jag har svart bälte i Wasabi tog det för tio år sedan och kan inte få nog
                In Hoc Signo Vinces

                Kommentar

                • Gäst

                  Hej!

                  Hej!
                  Snart gör jag en dokummentär om alla skojare på detta forum ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha,/Ann-Mari

                  Kommentar

                  • Lundensis
                    Användare
                    • mars 2004
                    • 2262

                    Jag fyra stycken svarta bälten (skärp).

                    Kommentar

                    • Christian Alfredsson
                      NCS Medlem
                      • april 2002
                      • 4122

                      Det vore riktigt kul med lite klipp från affärerna. Överarbeta inte filmerna. För min del räcker korta klipp på YouTube.
                      Christian Alfredsson
                      http://www.zoopet.com
                      http://www.christianalfredsson.com

                      Kommentar

                      • Gäst

                        Hej!

                        Hej!
                        Ni ska få se hur Christer på Lagret ser ut på filmen han spelar verkligen ut på filmen action in lagret,Christer ser helt cool ut,Mvh Ann-Mari

                        Kommentar

                        • spazm
                          Användare
                          • februari 2007
                          • 38

                          Ursprungligen postat av annmari
                          Hej!
                          Koifantast jag har första graden svart bälte i wushu tog det för 5 år sedan,Mvh Ann-Mari
                          Ett litet citat ifrån Shaolintemplets Officiella Wushuskola i Norden

                          "Vi använder inte den form av gradering som man förknippar med bältesfärger eller liknande. Individuell kunskapsnivå beskrivs i ett poängsystem där man får en uppfattning om vad man kan förbättra och behöver tänka på i sin egen träning. Principerna för detta beskrivs sedan vidare när det blir aktuellt."

                          O ändå har du svart bälte?

                          Förresten, jag erbjöd dig för ett antal månader sedan att lägga över din dokumentär film på dvd helt gratis.... Så skyll inte på teknik problem när det gäller din film!

                          Jens

                          Kommentar

                          • Gäst

                            Hej!

                            hej!
                            Jag ska förklara Spazm den stil jag tränat heter O Chin Chuen O chin tin tan,den är från familjen Lins stil min Sifu heter Louis Lin han har Stockholms Wushu akademi på Döbelnsgatan 67 A det är hans familjestil som tränas där han är Wushumästare och har bla utbildat svenska kustjägare i närstrid samt den anti-terroriststyrka som finns på Arlands flygplats också i närstrid,man kallar våra graderingar för Chie jag har första gradens Chie,Mvh Ann-Mari

                            Kommentar

                            • Lutt
                              Användare
                              • oktober 2005
                              • 1919

                              Jag hoppas att filmen blir bra tillslut annmari....och jag tycker som christian att youtube är grymt även om den försämrar kvalitén så äger youtube, det är lätt att komma åt och filmerna laddas fort.

                              OT: Spazm riktiga shaolinmunkar är nog de bästa fighters i världen om man bortser från dem som håller på med gracie jujutsu.

                              Kommentar

                              • LN
                                Användare
                                • december 2004
                                • 4744

                                Låter som Kill Bill i mina öron.

                                Spännande att filmen är på G
                                Den som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
                                Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort.

                                Kommentar

                                Arbetssätt...