Akvariedokumentär om Stockholms största!

Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Gäst

    #61
    Hej!

    Hej!
    Bra a-con denna lag kan vi stoppa i toaletten och spola ner,den stinker vidrigt,Mvh Ann-Mari

    Kommentar

    • Gäst

      #62
      Hej!

      Hej!
      Tittade igår kväll på resultatet av gårdagens filmande på lagret och jag är ganska nöjd faktiskt men imorgon kommer jag och filma mer på samma plats,Mvh Ann-Mari

      Kommentar

      • malawijanne
        Banned
        • november 2005
        • 3217

        #63
        Ursprungligen postat av wicked1
        vilken attityd folk verkar ha, riktigt tråkigt att behöva läsa sånt.
        ja det tycker jag också att det är en dålig attityd uppåt landet,
        men det är bra att ola är på hugget och redigera bort det värsta.janne

        Kommentar

        • discusred
          Användare
          • juni 2004
          • 851

          #64
          Tycker att det är jättebra med film om dom olika butikerna. Kunde varit roligt om typ, att varje butik som hade rabatt till ciklid medlemmarna hade en film snutt här på sidan om sin butik. Blir man nyfiken på butiken, och det är en aptit retare, så är det inte omöjligt att man kör inom när man reser i landet.
          Så en bra ide, men gärna inte för långa filmer!

          Tycker att en film snutt visar mer än vad andra säger om butikerna.
          Det är lätt och bygga upp förväntningarna om en butik, om man bara lyssnar på andra. Själv hade jag såna stora förväntningar om en butik, men gick ut utan den där wow effekten jag hade förväntat mig. Troligtvis så hade jag tyckt om butiken bättre om jag inte hade så stora förväntningar.
          Så snacket vilken affär som är störst och bäst, kan bli fel ibland oxå.
          Senast redigerad av discusred; 06 september 2007, 15:10.

          Kommentar

          • Gäst

            #65
            Hej!

            Hej!
            Jag säger det igen filmen visar butiekr i Stockholm INTE utanför,Mvh Ann-Mari

            Kommentar

            • krejsi
              Användare
              • september 2005
              • 13

              #66
              fan bryr sig vilken jävla affär är störst. det som räknas tycker jag är kvaliten på fiskarna. och där ligger många i lä mot AL
              tjohejsan 980 liter fisksoppa

              Kommentar

              • Gäst

                #67
                Hej!

                Hej!
                Ja då var filmandet på Lagret klart jag är nöjd har tittat på en del av resultatet jag tror också Christer verkade nöjd,inbillar mig att Lagret är störst i landet,nåväl hoppa filmen får flera och söka sig till lagret,näst på tur står Leasing i Sundbyberg och därefter Globefish,Mvh Ann-Mari PS Det är svårt och göra en kortfilm då hinner man knappt visa något för den intresserade akvaristen

                Kommentar

                • Lutt
                  Användare
                  • oktober 2005
                  • 1919

                  #68
                  Ursprungligen postat av annmari
                  Hej!
                  Ja då var filmandet på Lagret klart jag är nöjd har tittat på en del av resultatet jag tror också Christer verkade nöjd,inbillar mig att Lagret är störst i landet,nåväl hoppa filmen får flera och söka sig till lagret,näst på tur står Leasing i Sundbyberg och därefter Globefish,Mvh Ann-Mari PS Det är svårt och göra en kortfilm då hinner man knappt visa något för den intresserade akvaristen
                  Fast jag tror att i dom 90 minuterna så finns det nog rätt mycket dötid, så då skulle det nog de bästa vara att beskära.

                  Om du mot förmodar vill lägga upp en 90 minuters film så får du nog leta efter en bra sida som inte har några max minuter. Det jag också funderar på är när du lägger upp en så stor fil så tar det nog rätt lång tid att ladda upp en sådan.
                  För och eftertexter, textkommentarer i filmen så får man plusa på lite extra mb.

                  Kommentar

                  • Alexander Ylipää
                    Användare
                    • oktober 2003
                    • 3615

                    #69
                    Det här låter ju som ett projektarbete för mig i plugget som går media
                    Mvh Alex

                    Kommentar

                    • Gäst

                      #70
                      Hej!

                      Hej!
                      Lutt ska titta igenom hela filmen när det är klart jag tror inte att 90 minuter blir hela speltiden pga det du nu nämt om nerladdning ska undersöka det hela när hela filmen är klar,lagrets del av det hela är nu klart,Mvh Ann-Mari

                      Kommentar

                      • matereo
                        Användare
                        • januari 2006
                        • 169

                        #71
                        Ja själv kunde jag inte vara mer ointresserad av denna filmen! Och varför stockholms och inte säffles största butik? Hur kul kan det bli med en skakig kamera och bilder med propagandistiska tal av butiksinnehavare???

                        Föredrar att vara rak och säga min åsikt hellre än att tassa runt gröten och verka entusiastisk... Gör en film om dina discus istället vet jag! Även om jag inte gillar dina ideér ang hur man idag håller, sköter och odlar diskus så skulle jag se den iaf.

                        Kommentar

                        • Micke H
                          NCS Medlem
                          • oktober 2003
                          • 144

                          #72
                          Hejsan

                          Jag håller med Matereo.
                          Jag har svårt att tro att den här filmen blir bra när Ann-Marie
                          inte ens kan få fram bilder på sina diskus, som många har frågat efter
                          i andra trådar.

                          Micke H
                          540 liter +222 +222 +100

                          Kommentar

                          • Gäst

                            #73
                            Hej!

                            Hej!
                            Gnäll gnäll det kan ni men kom igen och gör något eget,Mvh Ann-Mari

                            Kommentar

                            • Gäst

                              #74
                              Hej!

                              Hej!
                              Den här flmen är definitivt inte gjord för och tillfredställa Matereo och Micke H (Tack och lov)/Ann-Mari

                              Kommentar

                              • Malawi-micke
                                Användare
                                • februari 2004
                                • 63

                                #75
                                Halo

                                Har skrivt i estland tråden med hur gick det med filmen därifrån som vi alla väntar på lite tjatigt med alla nya filmer när det aldrig kommer någon eller?

                                Fotboll nu

                                ciao

                                Micke
                                In Hoc Signo Vinces

                                Kommentar

                                Arbetssätt...