Pwss

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Gäst

    #31
    Jag är då kanonnöjd med pwss, har alltid fått snabb service,snabb orderbekräftelse, snabb leverans och även fått snabba svar på mina mail med frågor om produkter.flera av deras erbjudanden till ncs medlemmar har gått fort att få levererat, Så jag har bara positiva erfarenheter av pwss och kommer fortsätta handla där vid behov!

    Om det är så billigt att handla på den lokala butiken så begriper inte jag varför man handlar på nätbutiker?

    Kommentar

    • tezz
      Användare
      • februari 2006
      • 1069

      #32
      Ursprungligen postat av tege
      Har handlat där 7 ggr, två av dom ordrarna funkade helt okej. Helt okej i det här fallet är att varorna kom inom 14 dar.
      Dom andra fem ggr har orderbekräftelserna strulat, varorna varit på väg i fjorton dar eller mer och ett o annat telefonsamtal har skett.( visst trevliga är dom när man får tag på dom)

      Verkar konstigt om det skulle strula med min mailinställning ibland?????

      Jag tycker nog att det bästa är att handla hemma i butiken på orten, även om det blir något dyrare då. Ibland billigare allt är inte billigast hos webbutikerna.
      Det kan jag hålla med om att man bör stötta dom mindre butikerna på hemma plan så det finns en butik kvar när man behöver något brådskande

      Kommentar

      • Fjuse

        #33
        Nu skäms jag lite, kollade orderstatusen nu och nu ska grejjerna vara på väg=)
        Men jag tycker visserligen fortfarande att det var lite dåligt att man inte kunde få tag på dom, men man får väl tänka att priset väger upp det hela!

        Kommentar

        • Havs
          Användare
          • december 2004
          • 607

          #34
          Ursprungligen postat av Fjuse
          Nu skäms jag lite, kollade orderstatusen nu och nu ska grejjerna vara på väg=)
          Men jag tycker visserligen fortfarande att det var lite dåligt att man inte kunde få tag på dom, men man får väl tänka att priset väger upp det hela!
          Jag har handlat av PWSS utan problem ett par gånger, men vid ett tillfälle blev det problem, rejält problem. Vid detta tillfälle satt problemt i bussgods hantering av paket och inte PWSS, om jag skall tro på PWSS personal.
          Hursomhelst så såg PWSS personal, (Sussan), till att mina grejer kom fram. Hon gav sig ALDRID.
          Desutom lovade hon mig lite extra billigt foder vid nästa beställning. (vilket jag ännu inte nyttjat)
          Alltså min erfarenhet är att de är att lita på, de är billiga och om det krånglar, så fixar det till det hela.

          //Gunnar K

          PS Ett minus är att de inte med automatik skickar ett kollinummer, så att man kan ha koll på sitt paket.
          Min zoon

          Kommentar

          • Dr.Atra
            Användare
            • oktober 2005
            • 42

            #35
            Tänk på det gamla talesättet: Snålheten bedrar visheten...
            "What is not done, cannot be undone."



            Matti Nykänen

            Kommentar

            Arbetssätt...