Pwss

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Fjuse

    Pwss

    Hej
    Tänkte kolla om erfarenheter om den här affären?


    Beställde grejjer för nästan 3000kr i Söndags men fick aldrig något bekräftelsemail. Har skickat två mail till och frågat om min beställning gick fram men inte fått något svar. Vill ju ha grejjerna men inte beställa från en annan affär för då kanske man står här med dubbla uppsättningar och 6000kr att betala.

    Så, Va säger folket om PWSS?
  • palleh
    Användare
    • december 2006
    • 704

    #2
    Jag tycker pwws är helt okey iof har jag bara beställt därifrån 2 ggr men båda gångerna har det varit lyckat och dem är ju även hyfsat billiga
    http://picasaweb.google.com/palleph

    Nya bilder laddas upp hela tiden


    Mvh Patrik

    Kampfisk!

    Kommentar

    • Tony
      Användare
      • april 2002
      • 4594

      #3
      Jag har aldrig hört något negativt om pwss, men har aldrig handlat något där själv.
      Tony Englund

      Kommentar

      • krejsii
        Användare
        • oktober 2006
        • 18

        #4
        tror du att du är den enda som beställer från pwss. det kan ta nån dag elle två till. men eftersom dom är billigare än många så är de värt att vänta den dagen elle två för en bekräftelse. om du väljer att få de utkört på deras turer och beställer samma vecka så får du det på deras körtur. dom tre personer som "jobbar" på pwss är störtsköna. jag har alltid varit nöjd med att handla ifrån dom.

        Kommentar

        • ozric
          Användare
          • mars 2004
          • 3187

          #5
          De kan va lite slöa på att svara på mail så ta det hellre på telefonen. Tror heller inte att de skulle köra ut varor utan att ge en order-bekräftelse (om den gjordes på mail in the 1st place...)
          "Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
          c",)

          Kommentar

          • blackened
            Användare
            • januari 2005
            • 1042

            #6
            PWSS är hundraprocentiga alla kategorier så du behöver inte oroa dig. Beställer allt från dom, och servicen är på topp varje gång. Att dom inte alltid svarar på mail direkt beror på att dom samtidigt driver en bondgård. De svarar dock för det mesta på telefon så testa att slå en signal.

            Kommentar

            • zeke66
              Användare
              • maj 2006
              • 106

              #7
              Köper alla mina grejor av dom kanon ställe...Och aldrig några problem att byta något om det skulle vara något som går paj...Betyg 10 av mig av 10 möjliga
              450 L med Tropheus Ilangi F1

              Kommentar

              • Haacke
                Användare
                • juli 2006
                • 36

                #8
                100%

                Kan bara säga (inte för att det är en ursäkt men en bra anledning) att de har lite att stå i och att de har jättepress på sig och de gör verkligen vad de kan för att dela ut era varor i den takt de faller in..

                Era varor behandlas säkert och inom ngn dag kommer nog ett mail från dem..

                En butik online man kan lita på.. Ring dem gärna deras nummer står på sidan, om ni fortfarande är oroliga att det inte kommit fram..
                Senast redigerad av Haacke; 09 maj 2007, 19:57.
                http://plantswap.se
                http://www.haack.se/jobbekar.htm
                http://www.haack.se/smafisk/smafisk.htm
                http://www.haack.se/projekt.htm
                http://www.haack.se/nufisk.htm

                Kommentar

                • Fjuse

                  #9
                  Ursprungligen postat av krejsii
                  tror du att du är den enda som beställer från pwss. det kan ta nån dag elle två till.
                  Nej jag förstår att jag inte är den enda som beställer, du behöver inte vara otrevlig.
                  Men det står ju så här på förstasidan:
                  "Orderbekräftelse; Så fort du skickat oss en order, kommer du med automatik få en bekräftelse på din order per mail. I detta mail står allting summerat tillsammans med de kontaktuppgifter som du angivit"

                  Det är ju det här mailet jag inte fått och således är osäker på att min beställning gått fram.
                  Tack för alla övriga svar!

                  Kommentar

                  • bmwpower
                    Användare
                    • december 2002
                    • 1934

                    #10
                    Inget illa menat men varför skriva på ett forum istället för att lyfta telefonen och ringa och fråga.
                    Det är ju ingen här som kan svara på om din betällning gått igenom.
                    Ibland tror jag folk glömmt att det finns telefon

                    Kommentar

                    • Fjuse

                      #11
                      Ursprungligen postat av bmwpower
                      Inget illa menat men varför skriva på ett forum istället för att lyfta telefonen och ringa och fråga.
                      Det är ju ingen här som kan svara på om din betällning gått igenom.
                      Ibland tror jag folk glömmt att det finns telefon
                      Jag ska ringa imorgon, men iom att jag jobbar natt och inte går upp förrens på eftermiddagen så brukar jag inte hinna ringa innan de flesta har slutat jobba och således brukar det vara smidigt att kunna maila.
                      Så jag tänkte kolla här vad folk hade för erfarenheter om affären, och så fick jag ju förklarat att dom hade väldigt mycket att göra just nu.

                      Kommentar

                      • Thor
                        Användare
                        • januari 2007
                        • 106

                        #12
                        hej
                        har beställt 3 gånger ifrån pwss själv nu sista gången blev det nåt strul
                        efter 8 dar utan leverans så googla jag hans mob nummer o ringde
                        snubben tog itu med det direkt då hans fru tror jag det va ringde hit
                        dom både bad om ursäkt för missen
                        sen efter frugans samtal så va paketet iväg o jag fick det 2 dar efter
                        kommer defenetivt handla där igen =)

                        Kommentar

                        • tege
                          Användare
                          • februari 2005
                          • 2753

                          #13
                          PWSS är nog en av världens bästa webb-butiker......... om man bortser från att orderbekräftelsen kan ta upp till en vecka, när du så får bekräftelsen brukar man också få veta att ordern är behandlad och senare under dan oxå skickad. Har man tappat tålamodet redan nu, då får man bita ihop. Det är då själva VÄNTAN börjar. Efter en vecka eller två är det dax att söka varorna och efter några samtal till butiken så brukar dom faktiskt dyka upp ytterligare nån vecka senare.

                          Billigast ibland, men varför inte utnyttja butiken på orten istället??? Ibland lönar det sig faktiskt att handla hemmavid.

                          Beställer jag elektronik via en webb-butik brukar prylarna ligga i brevlådan dan efter åtminstonde nio gånger av tio.
                          https://www.ciklid.org/forum/album.php?albumid=34

                          Kommentar

                          • ciklidMartin
                            Användare
                            • februari 2004
                            • 213

                            #14
                            När jag handlat på PWSS har de varit riktigt hjälpsamma och grejjorna har kommit fram i tid!
                            Skulle rekommendera denna butik(utan ha testat någon konkurrent).
                            www.polarpumpen.se, Fujitsu värmepump

                            Kommentar

                            • Tulle89
                              Användare
                              • augusti 2006
                              • 239

                              #15
                              Har också handlat där och är övernöjd med deras service!
                              Köpte lite växter den ena gången men de hade inne den ena växten jag beställde, men istället för att bara skita i det och skicka utan den så maila de o fråga om där var någon annan växt jag kunde tänka mig istället så skrev jag att de bara skulle ta någon växt som såg snygg ut så fixade ihop en fin liten bukett (läs med ironi) till mig med mer växter än jag betalat för. Skitssnällt av dem

                              Så bara positivt att säga om pwss.se får 10 fiskar av 10 av mig!
                              Med Vänliga Hälsningar Tulle

                              http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=813915

                              Kommentar

                              Arbetssätt...