Dainichi foder import

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • oaken
    Användare
    • januari 2008
    • 269

    #16
    Om någon är sugen på att testa det så finns det här: www.ta-aquaculture.co.uk Sidan är inte speciellt användarvänlig men de är väldigt lätta att ha och göra med om man mailar.

    Kommentar

    • Kristian Hennig
      Användare
      • augusti 2006
      • 76

      #17
      Mater med veggie fx til mine petrochromis og troffer, og er veldig fornøyd.. Har ikke sett den store forskjellen ifht nls, men det lukter ikke kebab fra burken
      tropheus.org

      Kommentar

      • deelay
        Användare
        • september 2002
        • 5394

        #18
        Jag har kört 4 olika varianter och jag tyckte det va ett bra foder. Enda problemet var att matar man lite mycket så blir vattnet väldigt grumligt pga att den omgivande hinnan löser sig i vattnet då det får ligga någon minut och det blev väldigt grumligt.
        http://www.aquariumstockholm.se/

        Kommentar

        • Norrland
          Användare
          • december 2009
          • 557

          #19
          Jag matade mina Troffar med detta foder i ca ett ar. Dom blev sega och det fungerade inte for mig. Jag har bytit tillbaka till Hikari och mina fiskar ar mycket piggare nu. Detta bevisar och betyder naturligt vis ingenting men detta ar min erfarenhet av detta dyra foder.
          Columbus did not seek a new route to the Indies in response to a majority directive.

          Kommentar

          • Johan F
            Användare
            • mars 2006
            • 2439

            #20
            Provade fodret en kort tid och jag fick lite problem med just det karet. Fodret verkade belasta filtrena hårdare, lite grumligt blev det så jag slutade med det. Men detta var ungefär för två år sedan så det har kanske hänt något med fodret sedan dess.
            3000 liter med Tropheus
            http://www.ciklid.org/forum/showthread.php?t=60754
            Tropheus sp. black Ikola
            Tropheus sp. black Caramba
            Tropheus red bishop Caramba
            Tropheus Moorii Kambwimba
            Tropheus Moorii Kapampa
            Tropheus Duboisi Maswa

            Kommentar

            Arbetssätt...