Allmänt meddelande

Kollapsa
No announcement yet.

Då bär det av till Thailand

Kollapsa
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
Nya inlägg

• Då bär det av till Thailand

Ja gott folk då bär det av till Thailand nu med familjen! Har aldrig varit där och försökte in i det sista med att lobba för Västindien istället! Men misslyckades. Ska hålla mig undan Thailändsk whisky och Flowerhorn odlingar eller så letar jag reda på en, får se hur det slutar. Gott Nytt år allesammans och vi ses igen år 2014
    Be careful when speaking. You create the world around you with your words.

Om du råkar vara i Bangkok en helg, så missa inte akvariedelen på den stora söndagsmarknaden!
    mvh Wilhelm

"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"

www.linkopings-akvarieforening.net/
    Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
    www.aquafish.info www.crossbow-crest.se

Kommentera

Ursprungligen postat av Kawasa Visa inlägg
      Ja gott folk då bär det av till Thailand nu med familjen! Har aldrig varit där och försökte in i det sista med att lobba för Västindien istället! Men misslyckades. Ska hålla mig undan Thailändsk whisky och Flowerhorn odlingar eller så letar jag reda på en, får se hur det slutar. Gott Nytt år allesammans och vi ses igen år 2014

Finns en fin Disksodling i Bangkapi om du får tid över i Bangkok

Kommentera

Inhemska Whiskeyn är helt ok om du blandar den med mjölkchoklad! Låter knäppt men testa!

Kommentera

Ursprungligen postat av Wilhelm Visa inlägg
          Om du råkar vara i Bangkok en helg, så missa inte akvariedelen på den stora söndagsmarknaden!
          Om det är Chatuchak du menar så är det mer än söndagsmarknad http://www.chatuchak.org/
          Men håll hårt i plånboken, min försvann i ett nafs...
          / Anders

Medlem i NCS - givetvis!

Kommentera

Hallå gott folk, då har man varit tillbaks ett tag, det blev inte någon resa till Bangkok, och inte heller någon flowerhorn sightseeing Vi var mest i Phuket och PhiPhi.
            Det blev en ren sol och bad semester med familjen, och mitt intryck av Thailand var ok, folk var ganska så tillmötesgående och trevliga så länge man var turistblek, ju brunare jag blev av solen desto mindre servicemindade blev dom. Gatorna var fyllda med indier som sålde kopior av allt möjligt, och andra ville inget annat än att sälja en kostym åt dig. Hade det funnits lika många papperskorgar som det fanns tuk tuk förare så hade gatorna varit betydligt renare. Nu lite bilder!

Kata Beach
            DSCN0820.jpgDSCN0821.jpg

Och här har vi The Beach till höger
            DSCN0891.jpg

Lite sjysst kabeldragning på gatorna i Karon
            IMG_1629.jpg

Dotter på elefantrygg
            DSCN0862.jpg

Longbeach på PhiPhi
            IMG_1626.jpg
            Senast ändrad av Kawasa; 2014-02-18, 00:46.
            Be careful when speaking. You create the world around you with your words.

Kommentera

Nice Fantastiskt att elnätet fungerar. Att vara elektriker där måste vara något utöver det extra
              www.youtube.com/user/Uffelimpan

Kommentera

Ursprungligen postat av Uffe Lindström Visa inlägg
                Nice Fantastiskt att elnätet fungerar. Att vara elektriker där måste vara något utöver det extra
                För att vara Thailand var det ganska bra ordning på dom kablarna. Det goa är när dom klättrar upp och kopplar in sina lysrör med krokodilklämmor.

Kommentera

Ser härligt ut
                  Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

///David
                  Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet

Kommentera

Sparar...
                  X