Ursprungligen postat av deathdealer
man behöver ju inte skicka ut affischer till alla kanske räcker om man skickar ut till några som tar på sig att sätta upp. då håller man ju nere kostnaderna lite.
Jag tror ju inte att om man sätter upp afficher så kommer det en jätte ström med inbetalnings kort i varje fall inte direkt. Men folk kanske besöker sida kollar runt lite kanske börjar hänga på forumet. Förmoderligen blir dom inte medlemar förens om 1-3år eller nå sånt men vi har väll inte brottom?
personligen kände jag inte till att ncs fanns tills för ett par årsen när jag snubblade över zoopet och hittade en länk hit. är möjligt att farsan har någon gammal ckilid tidnig liggandes men tänkte väll inte så mycket på de. (han har en heldel gammal akvarie grejer liggande...)
sen finns det säkert sätt att nå ut till folk som är bättre som tex annonsera i tidningar osv men det kostar ju ännu mer. Men tror att det skulle tillkomma ganska mycke folk bara dom visste om att ncs överhuvudtaget existerar. Just här istan tror jag dock att många behöver utveckla sitt akvarie intresse ganska mycke innan dom går med inågot som ncs vilket jag tror är svårt här istan (när affärerna här istort set bara har hemma "vanliga" levande födare).
tror ju att många av dom som skulle besöka sidan har så pass mycke intresse att dom kollar upp lite roligare fiskar här och sen kanske går och pratar med någon handlare om att ta hem någon lite roligare fisk. I och med att man skaffar en lite roligare fisk som kanske gör lite mer än bara glider runt så får man säkert frågor runt fisken och blir mer aktiv på forumet och då kanske de blir aktuellt med ett medlemsskap. så tror ju inte att det skulle märkas nämnvärt direkt men på lite sikt skulle det nog kunna göra en del...
Lämna en kommentar: