If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
kul, jobbade hårt på slutet när Dare skrev att det var spännande, trots att jag skickat in som fan. Ska försöka att fortsätta att fylla på med nya fiskar i registret och kanske om det går att byta ut när man får till bättre bilder
Nu återstår problemet med logistiken, och sen måste jag bygga ett nytt akvarie som är 70 högt, har bara ett 540 som de får begagna sig av så länge
tack till David som fick jobba hårt med alla bilder när det blev inlämningstrul
Stort grattis Peter och grattis till alla andra som får blaskan hem i brevlådan utan att betala för den (med pengar alltså). Bra jobbat alla som bidragit och även till DaRe (och säkert en del andra i NCS) för roliga tävligar här.
Japp grattis till alla. Vi hade en del strul vid starten trots rejäla förberedelser så extra tack till er som fick skicka om era bilder upp till 3 gånger.
För övrigt har min pm-brevlåda varit full idag och jag har inte kunnat ta emot pm. Det är nu fixat då prova igen.
Alla bidrag som skedde via vårat nya webgränssnitt kan ses här. Här ser man inte vad som uppdaterats. I många fall gäller det bilder på arter på specifika fångstplatser eller hane hona yngel, men i en hel del fall bilder på arter vi helt saknat. Utöver dessa har jag erhållit material via mail som motsvarar 92 poäng.
Kommentera: